Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
botus The Cuban School of Arts welcome

The Cuban School of Arts welcome

The Cuban School of Arts na Carnaval de Salsa Jose Torresa we Wroclawiu

W lipcu 2009 odbyl sie kolejny kongres salsy organizowany przez Jose Torresa we Wroclawiu. Damarys zostala zaproszona jako instruktor gdzie dala min lekcje rumby. Zostala bardzo dobrze odebrana i wstepnie zaproszona jako sedzina przyszlej edycji Primavery 2010 czyli takich mistrzostw Polski w salsie.

Byla wspaniala atmosfera - wielka rueda na rynku, impreza wraz z koncertem zespolu Jose Torres y Salsa Tropical oraz wspaniale warsztaty i gala z pokazami.

Pod ponizszym linkiem w galerii z ostatniego kongresu mozecie ja zobaczyc na niektorych zdjeciach min z Jose :) galeria z kongresu Wroclaw 2009 oraz lineup artystow filmik



botus 17/09/2009 19:54:36 [komentarzy 0] Comment

Kolejna edycja kursu dla poczatkujacych tym razem Londyn zachodni!

5 tygodni nauki podstaw salsy kubańskiej ale przede wszystkim regularnego ruchu, poznania nowych ludzi i dobrej zabawy. Zajecia prowadzone przez Kubanke -profesjonalistke – Damarys Farres Toyo ( mistrzynie UK w salsie kubańskiej ). Coz sam zobacz w poprzednich postach jak tanczy i wyobraz sobie iż tez taki poziom możesz osiągnąć! W jaki sposób –otoz jako jedni z nielicznych w Londynie organizujemy ustrukturyzowane kursy na roznych poziomach wiec zadbamy o Twój regularny progres a dzieki dodatkowym imprezom – salsotekom będziesz mogl/a ćwiczyć zdobyte umiejętności i rozwijac dalej swoje ruchy cialem.

Czas : kazda Niedziele poczawszy od 18 Pazdziernika godzina 17-18 przez kolejne 5 tygodni do 15 Listopada

Miejsce
: Woolborough House, 39 Lonsdale Road, Barnes, London SW13 9JP

Transport : Ze stacji Hammersmith Tube autobus 419 i na zadanie wysiąść naprzeciw szkoly St Paul bądź przejść piechota ok.10 min z Hammersmith przez Hammersmith Bridge

Parking – naprzeciw domu na podworzu budynku za darmo,dostepne szatnie meska oraz damska

Ceny : 40£/osobe za caly kurs z gory w przedplacie lub 10£ przy wejsciu/osobe/1 pojedyncze zajecia; mozesz rowniez wylosowac darmowy karnet jesli skontaktujesz sie z nami przed salsoteka-szczegoly w ponizszym poscie

Uwaga! Nie wymagamy abys przyszedl/przyszla z osoba towarzyszaca jednak dla par znizka– 70£/pare za caly kurs zapłacony z gory przed rozpoczęciem kursu; Ilosc miejsc jest ograniczona wiec rezerwuj juz teraz aby zdazyc!

Rezerwacji dokonuje sie emailowo (cubanschool@gmail.com) lub telefonicznie 0 7765927628 ( Wojtek ) Zapraszamy!

botus 7/09/2009 23:48:26 [komentarzy 0] Comment

Uwaga niespodzianka!

Dla osob ktore zarezerwuja miejsce na salsotece bezposrednio kontaktujac sie z nami przed impreza – zostana wsrod nich rozlosowane DARMOWE karnety na najblizszy kurs dla początkujących w październiku o którym szczegoly wkrotce.
Pisz na cubanschool@gmail.com bądź dzwon 07765927628 Wojtek


botus 3/09/2009 20:44:11 [komentarzy 0] Comment


Home

botus


We share and promote all the best things in the Cuban culture - music,dance and an incredible potential of that country proving that it has so much to do with Poland...dancing courses, Salsa con Wodka Fiestas in London, Cultural Holidays, Spanish lessons and much more..
Add to favourites

Contact us to get infected with a new active and passionate lifestyle...



KSIĘGA GOŚCI

Guests 8
Guest comments

ULUBIENI



LINKI

The Cuban School of Arts official website
Do you need a vacation?
PL-French-PL translations


ARCHIWUM

2011
December
July
June
March
January
2010
December
November
October
September
August
July
June
May
April
March
February
January
2009
December
November
October
September
August
July
June
May
March


STATYSTYKI

95513 odwiedzin.
Electronic press kits
Quantcast World Ventures