Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
botus The Cuban School of Arts welcome

The Cuban School of Arts welcome

Wielkie Fiesty kubanskie Salsa con Wodka w Jazzcafe POSK od stycznia

Uwaga! - na to wiele osob czekalo, w porozumieniu z Jazzcafe POSK postanowilismy wspolnie organizowac regularne Wielkie Fiesty Kubanskie pod nazwa Salsa con Wodka srednio raz na miesiac z zespolami kubanskimi na zywo, lekcja salsy dla poczatkujacych oraz animacjami,niespodziankami, DJ i wielka dawka tanca oraz dobrej zabawy.

Zaczynamy w piatek 22 stycznia - zaproszonym zespolem jest Cuban Combination w ktorym jest polski akcent - basista oraz menedzerem jest Krzysztof.Wysluchaj probke ich muzyki tutaj

Grupa ta wystapila juz poprzednio na zaproszenie Jazzcafe POSK kilka miesiecy temu - ponad 100 osob unosilo swoje ciala w rytm muzyki i glosu zmyslowej wokalistki Yuri ktora rozgrzala atmosfere klubu i zachecila uczestnikow do ruchu.

Bedzie mozna rowniez zapisac sie na nasze regularne kursy salsy kubanskiej

Przyjdz, wez znajomych i baw sie razem z nami w rozpoczetym okresie Karnawalu!

Miejsce : klub Jazzcafe w piwnicy POSK 238-246 King Street, London W6 0RF jazzcafe POSK
Czas : Piatek 22 Stycznia start godzina 8.00 p.m ( lekcja), koncert okolo 21.30, pozniej salsoteka
Transport – Ravenscourt Park Tube – District Line; Hammersmith Tube – Hammersmith&City Line
Parking : Przy King Street lub Ravenscourt Park o tej porze darmowo
Gra : DJ Sonero
Cena : 7£

A kolejna specjalna Walentynkowa Fiesta 12 lutego,zarezerwuj juz ten termin...

botus 28/12/2009 16:13:17 [komentarzy 0] Comment

Strona The Cuban School of Arts w przebudowie!

Wkrotce bedzie gotowa zaktualizowana strona naszej szkoly na ktorej bedzie mozna znalezc wszelkie aktualne info odnosnie dzialalnosci rowniez sekcji poswieconej Polskiej spolecznosci.

tutaj mozna zobaczyc jej trzon.

Oczywiscie blog ktory przegladasz jest rozwiazaniem tymczasowym.

botus 15/12/2009 20:59:24 [komentarzy 0] Comment

The Cuban School of Arts wystapi na Wielkiej Orkiestrze Swiatecznej Pomocy w Londynie!

Po raz pierwszy pomysl Jurka Owsiaka zostanie zorganizowany przez Poland Street w Londynie -miescie w ktorym jest ok milion Polakow.

Dowodem na to iz nasza szkola rozwija sie jest zaproszenie wystapienia w tym wydarzeniu :

The Cuban School of Arts zaprezentuje sie w sobote 9 stycznia w klubie Walkabout ( pojemnosc 1200 osob!!! ) o godzinie 16.00.

Ogladniesz wspanialy show oraz bedziesz mial/a okazje sprobowac podstaw salsy kubanskiej!

To wszystko za DARMO, jak wiesz wolontariusze beda zbierac pieniadze na sprzet dla dzieci z chorobami onkologicznymi.

Szczegoly i program imprezy: tutaj

Dolacz sie do pomocy, przyjdz i baw sie razem z nami!

botus 15/12/2009 20:47:03 [komentarzy 0] Comment

Nowa grupa w Ealing od 10 stycznia oraz styczniowa salsoteka w Jazzcafe POSK!

Tworzymy nowa grupe kursu salsy kubanskiej dla poczatkujacych, kto jeszcze do nas nie dolaczyl ma szanse teraz!

Czas : kazda Niedziela poczawszy od 10 stycznia godzina 19.00-20.00 przez kolejne 5 tygodni do 7 lutego 2010 wlacznie

Miejsce : Ealing Dance Studio 96/98 Pitshanger Lane, Ealing W5 1QX, stacje Hanger Lane badz Ealing Broadway

Dostepne szatnie oraz parking – w poblizu w tych godzinach za darmo

Ceny : 40£/osobe za caly kurs z gory ;

Uwaga! Nie wymagamy abys przyszedl/przyszla z osoba towarzyszaca jednak dla par znizka– 35£/osobe za caly kurs zapłacony z gory ; Ilosc miejsc jest ograniczona wiec rezerwuj juz teraz aby zdazyc!

Rezerwacji dokonuje sie emailowo cubanschool@gmail.com lub telefonicznie 0 7765927628 ( Wojtek )

A juz 22 stycznia w piatek kolejna salsoteka w Jazzcafe POSK na ktorej bedziesz mogl/mogla wyprobowac swoje nowe umiejetnosci

Zapraszamy!

botus 9/12/2009 19:25:58 [komentarzy 0] Comment


Home

botus


We share and promote all the best things in the Cuban culture - music,dance and an incredible potential of that country proving that it has so much to do with Poland...dancing courses, Salsa con Wodka Fiestas in London, Cultural Holidays, Spanish lessons and much more..
Add to favourites

Contact us to get infected with a new active and passionate lifestyle...



KSIĘGA GOŚCI

Guests 8
Guest comments

ULUBIENI



LINKI

The Cuban School of Arts official website
Do you need a vacation?
PL-French-PL translations


ARCHIWUM

2011
December
July
June
March
January
2010
December
November
October
September
August
July
June
May
April
March
February
January
2009
December
November
October
September
August
July
June
May
March


STATYSTYKI

95513 odwiedzin.
Electronic press kits
Quantcast World Ventures